Torsdag

Det var helt fantastiskt väder i morse när jag vaknade. Tog med hunden och traskade iväg på en 3 km lång promenad i skogen. När jag kom hem åt jag rester av gårdagens smoothieskål. Tog mej för och spruta all kål med såpvatten (för att bekämpa kållarverna) och när jag var klar med det tog jag kaffe och ett fröknäcke med smör ägg och majonnäs.
Till lunch blev det den sista köttfärsbiffen från häromdagen, tillsammans med broccoli från igår och lite gröna blad från trädgården.
Skördade faktiskt mina första rödbetor idag. Hittade en ordentligt stor, och gallrade dessutom ur några primörer också fick hoppa ner i kastrullen. Åt dem med kokt ägg, majonnäs, stekta champinjoner och rostade pumpakärnor. Hade massa god råkost till också.
Träning idag blev först 25 burpees, sedan 25 KB-swingar. Löpte 5 km med ambitionen att göra burpees och swingar när jag kom tillbaka också, men jag hade ont i svanken. Får nog ta och slipa på tekniken i mina swingar.
Fikade ett halvt äpple, mandelsmör, rostade pumpakärnor, mandlar och ett plommon.

20140717-233845.jpg

Kommentera

