Crawl på öppet vatten

Tog hunden och gick ut på promenad, plockade ett strå med smultron. Dessa fick pryda min vaniljchiapudding som jag åt till frukost. Hade även en halv persika och lite kokoschips på. Till detta drack jag en islatte.
Till lunch var jag riktigt hungrig, så jag tinade en bit köttfärspaj ur frysen som jag åt med lite majonnäs och sallad.
Middag idag blev chiapanerad lax med majonnäs, salladsblad, kokta rödbetor och en härlig blomkål och morotssallad med färska örter.
Åkte ner till älven och simmade på kvällen. I 40 minuter höll jag på och pulsklockan visade 1 km, men jag tror den har fnatt.
Fikade lite rostare pumpakärnor, en bit melon, ett plommon och lite cashewnötter när jag kom hem.

20140720-000507.jpg

Kommentera

