Möhippa

Jamen hej igen!
Sedan sist vi hördes har jag varit på möhippa åt min granne som gifter sej nu i början på augusti.
Jag har druckit vin, och känner inte för att göra det igen förrän på bröllopet.. Haha, men vi får se.
Ingen träning dessa tre dagar jag inte skrivit, en morgonpromenad i morse, och en promenad igår kväll.
Har ätit alldeles för mycket ost igår och idag, så jag mår inte optimalt just nu. Ska bli skönt att komma på rätsida igen.
Nu åker jag bort till Rotsidan, där det inte finns det minsta täckning. Därför blir det bloggpaus ett tag framöver.
Hörs snart igen!

20140722-234159.jpg

Kommentera

