Föreläsning med Karl Hultén

Tips till alla läsare i länet:
Härom dagen var jag på ICA i Undersåker. (Blev lite besviken på deras utbud av ekologiskt frukt och grönt men det kan vi prata om en annan gång.) Utanför butiken satt i alla fall en lapp som fångade mitt intresse:

20140813-204948.jpg
Jag såg bara lappen i ögonvrån men när jag såg ordet ”paleo” stannade jag upp intresserad och började läsa.
Karl Hultén ska alltså ha en föreläsning/workshop om ”paleotisk kost för livslång hälsa”. Detta sker i Undersåker på Tillsammansfestivalen.
Här kan ni ta del av programmet och läsa mer om Karls workshop.
Syns vi där?

One thought on “Föreläsning med Karl Hultén

  1. Ping: Things just got real | Paleolina

Kommentera

