Cody

Hanna (som skymtar förbi uppe på gälla ibland) tipsade mej för ett tag sen om en app som heter Cody. Det är en träningslogg där man alltså skriver i alla sina träningspass, följer vänner och peppar varandra.
Jag tycker det är otroligt roligt att logga all min träning här. Det blir en extra motivation när jag tränar att få föra in mina resultat i appen. Att dessutom appen håller koll på framsteg, frekvens osv är bara en bonus.
Det är inte alltid jag skriver utförligt på bloggen vad och hur jag tränar, men på Cody försöker jag göra det i största möjliga mån. Det känns också bra att ha ett forum med bara träningen. På Instagram eller Facebook lägger jag sällan upp nåt inlägg efter träningspass, detta för att jag inte vill verka bättre än någon annan som kanske inte är lika aktiv som jag. Men på Cody lägger jag upp nästan all fysisk aktivitet jag ägnar mej åt.
Tydligen kan man prenumerera på träningsprogram (kostar pengar) men detta är inget jag provat. Men appen verkar vara stor i staterna.
Lägg gärna till mej om ni har Cody, eller skaffa om ni inte har!

IMG_7333-2.PNG

One thought on “Cody

  1. Åh det lät ju spännande, måste kolla in! Som du säger, blir sällan man vill lägga upp insta eller fb, men här känns det ju inte bara tillåtet utan som ett härligt måste 🙂

Kommentera

