Jag ska bli hälsocoach!

I våras hittade jag en utbildning jag tyckte verkade intressant. Hälsocoach på distans via en folkhögskola inte jättelångt härifrån. Jag ansökte och har inte hört något från dem på hela sommaren. Det börjar ju verkligen dra ihop sej inför skolstart men efter lång och oviss väntan fick jag äntligen antagningsbesked nu på morgonen.
JAG KOM IN!
Så himla roligt det ska bli, jag känner verkligen att detta är ett steg i rätt riktning för mej. Jag vill ju gärna jobba med kost och hälsa, men känner att kostrådgivarutbildningen jag gick förra hösten inte gav mej verktyg att ”coacha”. Så detta känns som ett grymt komplement till min tidigare utbildning.
IMG_3107

Kommentera

