Tillsammansfestivalen

I helgen har det varit tyst på bloggen, för jag har varit på festival.
Åkte upp på fredag kväll, tältade två nätter och kom således hem i söndags.
Festivalen var fantastisk, härlig stämning trots sällskap av ihärdigt regn. Tältet höll tätt och sovsäcken var varm, så det gick ingen nöd på mej. Spännande blandning av musik också, mycket lokala band jag aldrig hört talas om.
Främsta anledningen att jag var på festivalen var föreläsningen/workshopen med Karl Hultén. Det var en jätteinspirerande föreläsning, bra upplägg och jag fick nya värdefulla insikter/kunskaper. Karl initierade även en utmaning, som jag nog tänker haka på.
På senare tid har jag fått nya insikter kring paleo, som även bekräftades av Karl. Jag ska ta och presentera lite mer ingående vad jag menar snart.
IMG_7400.JPG

Kommentera

