Nystart med detox

Idag är det måndag, och den första september. Vilken perfekt dag för en nystart!
Så har det blivit för mej i alla fall.
Jag påbörjar min detox idag, och hoppas klara att hålla ut i 7 dagar. Så länge har jag aldrig hållit på, och det kommer bli en stor utmaning men jag känner mej grymt taggad på detta.

Började dagen med min morgondrink sedan en 20 minuters promenad.
Gjorde smoothien, hade förträngt hur den smakade eller så har jag vant mej vid detta laget, för det var inte så illa som jag vill minnas det. Eller så är det bara för att det är första dagen.
Fikade te och kokosolja framåt eftermiddagen.
Tog en promenad på 40 minuter och tillagade sedan middagen och åt den.
Hoppade in i infrabastun i 30 minuter och när jag kom in tog jag en kopp kanelte.
Nu ska jag bara duscha så är jag redo för sängen.
Sömn är viktigt under en detox, något jag försummat på senaste. Men nu är klockan snart tio så jag kommer nog i säng hyfsat bra i alla fall. Dock har jag inte kunnat varva ner utan dator, tv och mobiltelefon som är att föredra. Ska bli bättre på det.
20140518-175032.jpg

One thought on “Nystart med detox

Kommentera

