Fotproblem

På dagens morgonpromenad rotade jag fram mina gamla formgjutna sulor och la i skorna och hoppades att det skulle kännas bättre. Vänsterfoten kändes bra (den där jag har känning på hälsporre) men då fick jag problem med hälsenan på högerfoten istället. Vette sjutton hur jag ska tackla detta problem. Gick i alla fall en liten sväng.
Har suttit och jobbat med föreläsningen hela dagen. Känns som jag börjar få struktur på saker och ting, men man vill ju säga så mycket! Och helst vill man att det ska finnas någon slags struktur så man kan förmedla informationen på ett bra sätt. Återstår att se imorgon om jag lyckas.
Ja har ju ätit enligt planen, och ingen promenad på eftermiddagen på grund av foten.
Gick och la mej i tid igår också, men somnade inte förrän halv tolv. Bättre än i måndags men det är inte bra. Håller tummarna på en lite bättre insomningstid ikväll.
IMG_7498.JPG
Här stod jag och gjorde lite qigong.

Kommentera

