Whole 30 dag 1

Så var dag ett av min whole 30 avklarat.
Tog med grannens hund på en morgonrunda.
Gjorde blåbär och svartvinbärssmoothie till frukost. Toppade med plommon, kokoschips, pumpafrön, hallon och chifrön. Fantastiskt gott!
Till ”lunch” blev det en fettkaffe med kokosolja och ghee och ett äpple. Alltså, jag drack jämt fettkaffe förut och tyckte om det. Nu har jag nog vant mej vid paleolatte med kokosolja och ägg. Kanske blir en sån imorgon istället.
Till middag fräste jag morötter och haricoverts i ghee och vitlök. Hade kött kvar från igår, pocherade ett ägg samt gjorde en tomatsallad på hemodlade körsbärstomater, basilika, paranötsolja och havssalt. Grym middag!
Måndag är ju egentligen min standard backintervall-dag men har ju som sagt fortfarande problem med fötterna så jag skjuter lite på det…
Bra dag!
IMG_7563.JPG

Kommentera

