Mage rumpa lår

Jag har ju varit med i Annika Sjöös utmaning ”Paleo training challenge” två gånger.
Det är ett koncept framtaget av Annika med ett en paleo kosthållning i 30 dagar varvat med träning ur hennes bok ”Mage rumpa lår”.
Boken finns just nu till kampanjpris på Adlibris och jag rekommenderar den verkligen.
Riktigt tuffa intensiva träningsprogram. Funktionella rörelser där man får upp flåset ordentligt. Det är övningar som verkligen tar. Precis sån träning jag tycker är roligast att göra i mitt hemmagym.
Så jag rekommenderar verkligen hennes bok. De flesta övningar kräver inga redskap och går alltså alldeles utmärkt att utöva hemma.
Här kommer ni till kampanjen.

Kommentera

