Fredagskänsla

Idag har jag gått med fredag i huvudet hela dagen. Samt en liten liten huvudvärk som vägrar ge med sej. Jag har börjat göra avslappningsövningar varje dag denna vecka, funderar om det är kanske någon omställning på grund av dem som gör att jag känner mej lite mosig i huvudet.
Frukost idag blev ett stekt ägg med stekt gul lök och en bit chorizo.
Till middag stekte jag massa nyskördade grönsaker och lite chorizo, åt tillsammans med majonnäs. Zucchini, tomater, grönkål, morot och röd lök. Allt från eget land förutom rödlöken. Lyx!
Ingen motion mer än att jag dammsög hela undervåningen samt torkade köksgolvet.
På måndag blire träning på riktigt igen, längtar!
IMG_7692.JPG
Sömn 02-11 (skärpning Lina!)
Träning 2/5
Kost 2/5

Kommentera

