Förberedelser

Börja dagen med en blåbärssmoothie. Fick sedan besök av två trädgårdskonsulter som hjälpte mej att planera trädgården lite inför kommande säsong. Fick några värdefulla tips som jag tog till mej och det kommer bli hur bra som helst tror jag.
Vidare kom Hanna och Maria och hälsade på för en träningsdate på gälla. Jag och Maria joggade och mötte Hanna och liftade med henne tillbaka. Tror det blev ca 1,5 km. Sedan körde vi ett sjukt jobbigt pass. En tabataintervall med step på låda som fortsättning av uppvärmningen. Sedan fem varv av: 10 burpees, 10 boxhopp, 5 armhävningar och 20 benböj. Avslutade hela kalaset med tio extra burpees samt en omgång tabata plankan. PUH! Var så sjukt slut i hela kroppen när vi var klara. Hade även ätit lite dåligt innan så jag fyllde på med lite kyckling och majonnäs direkt efter.
Hoppade in i duschen och när jag klev ut slevade jag i mej lite kycklingsoppa. Ut och greja i trädgården innan det blev mörkt, när jag kom in var jag sjukt hungrig, så det fick bli en mosad banan med kakao, kokosmjölk och kokosmjöl. Gott!
Imorgon har jag ju föreläsning på Turkos, tänkte bjuda på mina goda grönkålschips så det pysslade jag med ikväll. Provsmakade en hel del och de smakade fantastiskt som vanligt 😉
Nu blir det till att kolla igenom materialet inför morgondagen. Gjorde nya visitkort igår, så de är klara i alla fall. Skönt.
Blir nog vaken nån timme till.
Natti
IMG_7781.JPG

Kommentera

