Bassängen- återkomsten

Rubriken skulle kunna vara hämtad ur en skräckis, och ja dagens comeback i bassängen var ingen höjdare…
Började dagen med en stor härlig blåbärssmoothie.
Åkte sedan in till stan och simmade. Hade inte simmat sedan i somras då jag var på Rotsidan och simmade i havet. Och innan dess hade jag simmat i 50-metersbanan, som nu var stängd för säsongen. Det var bara till att hoppa i 25-meters bassängen och börja simma. Hade siktet inställt på 2km men insåg efter ett tag att jag tappat teknik så det gick sjukt långsamt. Bestämde mej därför att ge mej vid 1,6km. Det fick räcka. Mm, måste nog ta och införskaffa dedär redskapen jag pratat så länge om, för det är nämligen inte lika roligt att crawla längre. Ett träningsprogram vore ju skoj att ha det med, men vart skulle man kunna få tag på det liksom?
Fikade en banan och en paleolatte efter träningen.
Så var det dags för föreläsning.
Hade med mej middag som jag åt efter, en bit kycklingcurrypaj och coleslaw.
Fikade kvällsfika när jag kom hem, för vi pratade om denna fantastiska anrättning på föreläsningen och eftersom jag lyckades hitta några krämiga kokosmjölkspaket från Garant idag när jag var på Willys blev det ett självklart avslut på en grym dag!
Var dock vaken orimligt länge igår för att förbereda föreläsningen…
IMG_7798.JPG
Sömn 02-09
Träning 2/5
Kost 4/5

Kommentera

