Föreläsningen på Turkos

Ikväll var det alltså dags, föreläsning om stenålderskost med mej på Turkos exklusiv hudvård i Östersund.
Kände mej lite småstressad och irriterad (då jag kört bil genom halva Östersund i rusningstrafik). Inte någon fara att jag inte skulle hinna i tid, utan mer bara en obefogad stresskänsla. MEN, den släppde ju såklart sekunden jag kom in på Turkos. Vilken atmosfär det stället har alltså! Från 100 till 0 på två millisekunder. SKÖNT!
Förberedde lite småsaker och sedan drog föreläsningen igång. Har faktiskt ingen riktig koll på hur länge jag pratade, det blir så när man har roligt! Efteråt hade vi en givande frågestund där vi delade erfarenheter. Otroligt roligt!
Känner så här i efterhand att jag hade kunnat dragit igenom föreläsningen en gång extra innan ikväll. Det var några ställen där allt inte riktigt hängde ihop. Men, man måste våga prova för att bli bättre. Jag känner mej redan bättre och mer självsäker än första gången jag föreläste.
Bara att fortsätta jaga uppdrag med andra ord 🙂
IMG_7800.JPG

Kommentera

