Workshop i hälsa

För ett tag sedan fick jag förfrågan om att ha en workshop i hälsa för arbetssökande. Jag tackade självklart ja men kliade mig samtidigt i huvudet om vad jag skulle prata mer om än kost som jag ju haft föreläsningar om innan.
Lade till sömn, stress och träning till min befintliga presentation samt lite interaktionsövningar och vips hade jag två timmars workshop.
Kontaktade ett gäng företag och hörde om de var intresserade av att sponsra med hälsosamma produkter. Förvånansvärt många tackade ja, dock var det en del som dröjde med svar så de får vara med nästa gång. De företag som hann vara med denna gång var:
Turkos
Svensk Kombucha
Kostdoktorn
LCHF-klubben
Smiling cashew

Stort plus att alla företagen sponsrade med frakt!
IMG_8187.JPG
Nu har jag ett gäng intresserade företag som vill skänka produkter, vilket angenämt problem. Får hoppas på fler tillfällen snart att ha workshops.

One thought on “Workshop i hälsa

Kommentera

