Birgittas nystart

Lagom till min egna nystart öppnar Birgitta Höglund sin blogg igen efter två års paus.
(Det var tack vare den bloggen jag fick extrajobbet på Primaten under min studietid i Uppsala. Mitt första möte med stenålderskost, men det tog en hel sommar innan jag vågade prova paleo. Något jag inte ångrar en sekund.)
Birgitta har alltså dragit igång sin blogg igen, och som jag förstår det kan vi kan förvänta oss fler inlägg inom kort. Under tiden har ju Birgitta bloggat på sin paleoblogg som verkligen haft många goda recept att bjuda på. Kloka Birgitta har skrivit ett jättebra inlägg om sin nystart där hon berättar om sin livsstil och sitt förhållningssätt till kosten. Inlägget hittar ni här och adressen till bloggen är:
http://birgittahoglundsmat.wordpress.com/

Lämna en kommentar